גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

לילות לואיזיאנה - פסטיבל ניו אורלינס 2024

עיר תאריך מיקום ההצגה
תל אביב-יפו מוזיאון תל-אביב לאמנות - אולם אסיא 100 כרטיסים
175 - 205
רכישת כרטיסים שעה ו-20 דקות
קרדיט לתמונה: LULEYFOTO
לילות לואיזיאנה - פסטיבל ניו אורלינס 2024

משך: שעה ו-20 דקות

מפיק: שמים - ארגון, ניהול והפקה - רשימת הופעות

חזרה ל"רנסנס" של הג'אז. לבלוז, לשירים הישנים, אל מצבי הרוח של ניו אורלינס הישנה, עם הזמרת הנפלאה Ginea Adi Wolf.

שירים נצחיים כמו: House Of The Rising Sun ,On The Sunny Side of the Street , Route 66, ועוד מנגינות נפלאות, ייקחו אותנו לשנים הראשונות של הג'אז, אל כור ההיתוך של הקצב, כלי הנגינה ושילוב התרבויות בין מזרח למערב אשר התחולל במדינת לואיזינה.

הזמרת, הפזמונאית, השחקנית והציירת, ג'ינאה "עדי" וולף, במקור מברמודה, אח"כ מלונדון ואח"כ מגרמניה היא "The voice to be heard", כפי שכתב המגזין "L'Afritude".
היא שולטת בכל הניואנסים: בין קול רך כמשי להתפרצות של הר געש. המוזיקה זורמת ממנה באופן טבעי לחלוטין והיא עמוקה ורגשית עד עליזה ונינוחה להפליא.
היא השתתפה במספר רב של תפקידים מובילים בסרטים ומחזות זמר, כמו התפקיד הראשי של בילי הולידיי ב-The Billie Holiday Story או Jesus Christ Superstar ומביאה לבמה את הניסיון האמנותי רחב היריעה שלה, בקולה הייחודי ובביצועים מרשימים בין סול, בלוז, רוק וסווינג. ב-2012 היא שרה בטקס הפתיחה של אולימפיאדת לונדון בכיכר טרפלגר.

Jan Luley שהעיתונות כינתה אותו "קוסם הקלידים" (Schw bische Zeitung) ו"טיטן הקלידים של פסנתר הכנף" (FAZ), הוא אחד מהפסנתרנים המגוונים ביותר של זמננו. אהבתו למוסיקה הקריאולית ולסגנונות הנגינה השונים בפסנתר מניו אורלינס מדבקת, שובת לב וממלאת את הקהל שלו בעוצמה חיובית. בכל אחד מהקונצרטים מרובי הפנים שלו הוא מדגים איך אמנות גדולה יכולה גם להיות פשוט מהנה! הנגינה שלו בפסנתר מלאת אנרגיה, חידתית ושנונה, עתירת רגשות עמוקים.
Luley ניגן עד היום בלמעלה מ-2500 קונצרטים ב-18 מדינות ברחבי העולם. הוציא כ-20 אלבומים, רובם בלייבל שלו Luleymusic Records. בשנת 2011 הוא קיבל תעודה ממיטשל לנדריה, ראש עיריית ניו אורלינס דה אז, כהוקרה על תרומתו למסורת המוסיקלית ולמוסיקאים בניו אורלינס.

הם יופיעו לראשונה בישראל!

בהשתתפות:
Ginea Adi Wolf שירה (לונדון)
Jan Luley פסנתר (ברלין)
Jerome Etcheberry חצוצרה (פריז)
Dean Tsur סקסופון
Ziv Grinberg בס
Yoni Halevi תופים

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter

קרדיט לתמונות: 1luleyfoto.de 2, 2Patrick Martineau, 3דמיטרי מוקרנקו, 4עמית אופק, 5Daniel Fainberg, 6courtesy of Ginea Adi Wolf