גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הופעות מוזיקה קלאסית

קונצרט מוזיקה קלאסית בביצוע רביעיית ציון

עיר תאריך מיקום ההצגה
רמת גן Salon De Tango 40 כרטיסים
106
רכישת כרטיסים לא מסומנים שעה ורבע
קרדיט לתמונה: מריה סובוטקין
קונצרט מוזיקה קלאסית בביצוע רביעיית ציון

משך: שעה ורבע

 רביעיית ציון מזמינה אתכם לסלון דה טנגו ברמת גן לקונצרט מוזיקה קלאסית.  בתכניתם החדשה יציגו המוזיקאים את פניני אמנות הרביעייה: רביעיית N1 בג'מול, אופ' 27 של אדוורד גריג, ורביעיית N3 בפ-דור, אופ' 73 של דמיטרי שוסטקוביץ'.

רביעיית "שיאון" הוקמה בשנת 2023 וכבר הספיקה
 לזכות באהבה והכרה של הציבור הישראלי.  הרביעייה כוללת זוכי פרסים בתחרויות בינלאומיות רבות, בוגרי הקונסרבטוריון הממלכתי של מוסקבה.  צ'ייקובסקי, בעבר - אמנים וסולנים של התזמורות המפורסמות ביותר במוסקבה.  הכינור הראשון של הרביעייה הוא לב יומדין, במשך יותר מ-13 שנים הוא היה סולן ואמן של התזמורת הקאמרית הממלכתית "מוסקבה וירטואוזי" בניהולו של אמן העם של ברית המועצות ולדימיר ספיבקוב, חתן פרס בתחרויות בינלאומיות. ביצע קונצרטים ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם.  מאז 2023, לב הוא אמן בהרכב הכינור הראשון של התזמורת הפילהרמונית הישראלית.
 הכינור השני הוא פיוטר בוברובסקי, חתן פרס בתחרויות בינלאומיות, בעבר אמן ותיק של התזמורת הסימפונית הממלכתית על שמה.  אי סבטלנובה.  הוא הופיע כחלק מתזמורת וכסולן בכל העולם באולמות הקונצרטים המפורסמים ביותר.  מאז 2022 - אמן תזמורת הקאמרטה ירושלים.
 ויולה - סופיה לבד, זוכה וחתן פרס של תחרויות בינלאומיות רבות, כולל תחרות יורי בשמט במוסקבה.  במשך יותר מ-20 שנה היא הייתה אמנית של התזמורת הלאומית הרוסית בניהולו של אמן העם של רוסיה מיכאיל פלטנב.  משתתפת קבועה בפסטיבלי מוזיקה ברחבי העולם, הופיעה שוב ושוב על אותה במה עם גדולי המוזיקאים של זמננו.  מאז 2022 - אמן התזמורת הפילהרמונית הישראלית.
 צ'לו - יעקב קשין, לפני שעבר לישראל, במשך 8 שנים היה סולן ואמן של התזמורת הפילהרמונית הלאומית של רוסיה בניהולו של אמן העם של ברית המועצות ולדימיר ספיבקוב.  זוכה פרס בתחרויות בינלאומיות, ביצע קונצרטים במיטב האולמות בעולם.  משנת 2012 - אמן התזמורת 
הפילהרמונית הישראלית.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter

קרדיט לתמונות: מריה סובוטקין