גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הופעות ג'אז ובלוז

הג'אז בהרמוניה - שני מופעים בערב אחד - דואט מורדי פרבר, עומרי מור, טריו סנדרסקי, גדי שטרן, תומר ששון

ארכיון תאריך: 7 פברואר 2024

משך: שעה ו-40 דקות, כולל הפסקה

 שני מופעים בערב אחד - מורדי פרבר נחשב לאחד מנגני הג'אז המובילים בעולם ונמנה בין 350 נגני הגיטרה הגדולים בכל הזמנים

(על פי ספרו של היסטוריון הג'אז סקוט ינוב "The Great Jazz Guitarists").
עם שחרורו מהלהקה הצבאית הטביע פרבר את חותמו בהיסטוריה של המוזיקה בישראל – הוא ניגן באלבומים ובהופעות של גדולי אמני ישראל: אריק איינשטיין, שלמה ארצי, יוני רכטר, שלמה גרוניך ועוד רבים. פרבר זכה לנגן עם נגני ג'אז ורוק הגדולים בעולם. 
עומרי מור הוא פסנתרן, מלחין ומעבד. כושרו המוזיקלי נע בין קלאסי וג'אז למוזיקה ערביתО אנדלוסית. מור מופיע בשלישיית הג'אז של הבסיסט אבישי כהן, ואיתה משתתף בסבבי הופעות רבים ברחבי העולם. הוא פסנתרן בלהקתו של המתופף כרים זיאד ובתזמורת צ'אבי האלג'יראית "אל גוסטו". הוא סולן בתזמורת האנדלוסית הישראלית, וכן פסנתרן קלאסי המנגן בכמה תזמורות סימפוניות קלאסיות. הוא שיתף פעולה עם אמני רוק ישראליים כמו ברי סחרוף, שלמה גרוניך, רמי קלינשטיין ועוד.

לני סנדרסקי הוא סקסופוניסט עם בית ספר מסורתי טוב, אבל מנגן ג'אז מקורי בכל העולם כבר זמן רב. המוזיקה שלו משלבת גם את האסכולה האירופית/סקנדינבית לג'אז חופשי וגם את כל פלטת המוזיקה המזרחית.
לני סנדרסקי – סקסופון אלט/סופרן, חליל.
גדי שטרן הוא מייסד שלישיית שלוש.
לא יהיה זה מוגזם לקרוא לטריו הג'אז של שלוש אחד מהרכבי הג'אז הישראליים המפורסמים ביותר בחו"ל. בנוסף, "שאל" נותנת את עיקר הקונצרטים שלה שם - בחו"ל -
הוא ידוע בסגנונו יוצא הדופן, המשלב אלמנטים קצביים חדים ומהירים ומילים רומנטיות. בצליל ובטכניקה של גדי שטרן אפשר להרגיש את האסכולה הקלאסית של נגינה בפסנתר, שבאה לידי ביטוי בסגנון ההלחנה של השלישייה שלו. לעתים קרובות משווים את גדי שטרן לפסנתרן הג'אז האירופי המפורסם משוודיה Esbjorn Svenson, שמת לפני יותר מ-10 שנים. אבל הרבה יותר נכון יהיה לא להשוות אותו עם העבר, אלא לקרוא לו פסנתרן גדול של ההווה והעתיד.
גדי למד בניו יורק ב-The New School for Jazz and Contemporary Music, אך עם שובו של שטרן כבשה שלישיית שאל את ג'אז ישראל והחלה לכבוש את אירופה, והוציאה את אלבומה הראשון, The Bell Garden.
החבר האחרון בשלישייה, תומר ששון, הוא מוזיקאי צעיר וכוכב עולה, בדיוק כמו שגדי סיים
עכשווית והחזרה למולדתו הכריז מיד על עצמו. The New School for Jazz and Contemporary Music  

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter