גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

סרטים

פסטיבל קולנוע רוחני - המרכיב הסודי והרצאה מאת ד"ר דניאל נווה

ארכיון תאריך: 14 מאי 2015

משך: שעה ו-45 דקות, כולל הפסקה

הסרט: המרכיב הסודי. הסרט בעברית ואנגלית, עם תרגום לעברית
אומרים שבכל תבשיל ישנו מרכיב סודי, מרכיב אחד נסתר מהעין שעושה את כל ההבדל... אורי ונטע, בעלי המסעדה ההודית 24 רופי בת"א, מחליטים לחזור להודו למסע של אמצע החיים לחיפוש אחר "המרכיב הסודי" באוכל ההודי וכדי לחזור לקסם של הודו. הם מצרפים למסע את לילך, צלמת סטילס, ואת דרור, שיתעד את המסע בוידאו. השלושה נותנים להודו ולשאלת המרכיב הסודי, להוביל אותם למפגשים וחוויות שרק הודו יודעת לספק, כדוגמת מפגש אישי עם גדולי המורים הרוחניים בעולם- שרי שרי רווי שנקר, אמה המחבקת מוג'י ועוד, כתבת שער בעיתון הגדול ביותר בהודו ומפגשים עם דמויות צבעוניות מכל העולם. המסע התמים אחר אותו מרכיב סודי הופך למסע המפתיע של חייהם, ונוגע בתמצית החומרים מהם עשויים כולנו.

הסרט זוכה לתגובות חמות ברחבי הארץ והעולם, ביקר לאחרונה בפסטיבלים בברלין ובלונדון והוא בדרכו לארה"ב.
מיה, מושב הבונים, כותבת: "אחרי הסרט היה קשה לצאת מהאולם, מישהי שהתעכבה כמוני אמרה לי: מדהים איך אפשר לעבור
כל כך הרבה דרך צפייה בסרט אחד... הסתכלתי על שאר הצופים שיצאו הרגע, לקח לי זמן להבין מה אני רואה. פשוט כולם היו כל כך יפים,
משוחררים, פנים נקיות, כאילו כולנו עברנו מסע יחד עם יוצרי הסרט... ממליצה מאוד לצפות בסרט ויודעת מה אחד המרכיבים הסודיים שלי בחיים: הודו. מאז אני בגעגועים."
אתם מוזמנים לשעה של התבוננות, של היזכרות, של חיבור, של צחוק ואולי גם דמע... ולשאול את עצמכם תוך כדי צפייה - מה המרכיב הסודי של חיי? של האהבה? של החופש?

הרצאה: שותפות, ידיעת האחד ואמפטיה בסיפור האנושי. מרצה: ד"ר דניאל נווה
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter