גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הופעות ג'אז ובלוז

Super Jazz 2019 - פסטיבל ג'אז בינלאומי - Black Jazz Soul

ארכיון תאריך: 27 ספטמבר 2019

משך: שעתיים, כולל הפסקה

פסטיבל הג'אז הבינלאומי  בשמי תל אביב לאוניד פטשקה וכוכבי הג'אז הבינלאומי על הגג של קניון עזריאלי. חגיגת הג'אז והבירה Black Jazz Soul - מופע גלה חגיגי עם הפסקה לבירה.

המופע בהשתתפותו של בנה היחיד – ריי בראון הבן – של מלכת הג'אז אלה פיג'רלד אשר יקנה לפרויקט הבינלאומי הייחודי "מורשת הג'אז של אלה פיג'רלד " את הטאץ' הנוסטלגי.

ריי בראון בנם היחיד של זמרת הג'אז האגדית אלה פיג'רלד ונגן הקונטרבס המפורסם ריי בראון.  זמר הג'אז הידוע עשה את דרכו במוסיקה בזכות עצמו וממשיך את מסורת הג'אז המשפחתית באהבה, כבוד ומקצועיות מרובה. ריי גדל באווירה מיוחדת ומהילדות היה מוקף בכוכבי התרבות הגדולים ביותר. בין אורחי הבית היו נט קינג קול, דיוק אלינגטון, מרילין מונרו ורבים אחרים. את שיעורי המוסיקה והזמר קיבל מפרנק סינטרה ולואי ארמסטרונג בכבודם ובעצמם. כל אלו השפיעו רבות על בחירת דרכו במוסיקה ובחיים בכלל.

לאוניד פטשקה – פסנתרן ג'אז מפורסם, מלחין, מפיק ומנחה תוכניות רדיו וטלוויזיה. בסקר שנערך באונ' קיימברידג', פטשקה נמנה בין מאה המוסיקאים המובילים של המאה העשרים. בעקבות זאת הוזמן להשתתף בקונצרט חגיגי בבית הלבן בשנת 2000.

מופע “Black Jazz Soul”   הינו מסע נוסטלגי אל עבר "הג'אז הישן והטוב"  שישלב את סגנונות הסווינג, סואול, בלוז, רוקנרול ובוגי ווגי. 

ריי בראון הבן (ארה"ב): ווקל 
הילרי סרג'נט פנגה - ווקל (טרינידד טובגו)
לאוניד פטשקה: פסנתר
ולרי ליפץ: קונטרבס
אלכס אקופוב: תופים
אולג ניימן: סקסופון

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter