גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

תערוכות

גוסטב קלימט – התערוכה הבינלאומית

ארכיון תאריך: 28 ספטמבר 2023 - 30 מרץ 2024

משך: שעה וחצי

חוזרים בהדרגה לפעילות עם התערוכה שכבשה את העולם - KLIMT התערוכה פותחת את שעריה בסופי שבוע ומזמינה את תושבי ישראל לשנות אוירה בימים הקשים שאנו עוברים.

• התערוכה נפתחת בכפוף ובהתאם להוראות פיקוד העורף, מרחב מוגן נמצא בסמיכות לתערוכה (בתערוכה עצמה אין מרחב מוגן).
• יש להיערך לכך שיופעלו שינויים בהתאם להנחיות פיקוד העורף. 


שעות פעילות התערוכה
ימי חמישי ושבת: 10:00-19:00 (כניסה אחרונה בשעה 17:30)
ימי שישי: 9:00-15:00 (כ. אחורנה ב13:30)

ובפורים (24-25.3.24): 10:00-19:00 (כ. אחורנה ב17:30)


התערוכה מיועדת לכל המשפחה, למבוגרים וילדים כאחד
(רכישת כרטיס מגיל 3)


לאחר שהוצגה בערים הגדולות בעולם ומיליוני אנשים ביקרו בה ברחבי העולם, התערוכה הבינלאומית של האמן גוסטב קלימט מגיעה לישראל ציוריו של האומן האוסטרי הנודע גוסטב קלימט, מוכרים לקהל שוחרי האומנות היטב, תערוכה חדשה של יצירותיו מגיעה לישראל לאחר שהוצג בבירות העולם: בריסל, לונדון, צרפת ועוד... בניו יורק – זו התערוכה הראשונה האימרסיבית הראשונה אי פעם שקיבלה קביעות במוזיאון.

יצירותיו של קלימט, מתאפיינות בצבעוניותן ובשימוש הרב בזהב, והן נראות כקישוטים אלגנטיים. מעל 200 מיצירותיו של קלימט יוצגו בתערוכה באופנים שונים, חלק מוצגות באימרסיב סטוריטלינג שהוא המדיום החדש של מספרי הסיפורים המענקים חוויה מלאה והכרות עם האומן, מדיום המשלב מציאות ודמיון, ועוסק בעיקר בגבול המטושטש ביניהם.

עוד תוצג בתערוכה, אומנות דיגיטלית בהקרנה ב360 מעלות המעניקה חוויה סוחפת וייחודית. יצירות המופת של גוסטב קלימט ושלבים רבים בחייו מוצגים באנימציה עם אפקטים מיוחדים יחד עם מיצג תלת מימד של ציור הנשיקה המפורסם ביותר שיקבל את פני המבקרים. 
לתערוכה בישראל נוסף חלק נוסף ראשון מסוגו מנהרת זהב שבתוכה היצירות המוכרות ביותר שלו. לסיום התערוכה,  תפגשו בתערוכה מתחם מציאות מדומה (VR), זו הזדמנות "להחליק" לתוך עולמו של גוסטב קלימט, מסע של 10 דקות המתעד את הקריירה שלו, ממעצב פנים לעידן הזהב, מסע עוצר נשימה שמתאים לכל הגילאים – שיגרום לכם לצלול אל תוך עולמו של האמן.

בנוסף – יהיה בתערוכה חלל SKETCH AND POST בו יוכל הקהל לצבוע את ציוריו של האמן כפי שירצה ולהפיח בהם חיים חדשים, ואז לראות אותם 'מונפשים' בהקרנה על קיר שלם גדול.
*על הפקת התערוכה אמונה חברת ארטהאב, שהפיקה בין היתר את התערוכות – ואן גוך, פרידה קאלו, סלבדור דאלי, קלוד מונה, קית' הרינג ועוד...

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter